Başlık
YEŞİLAY BAYRAMPAŞA'DAN İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE ZİYARET
Yeşilay Bayrampaşa Şubesi, Halk Sağlığı Haftası Kapsamında İlçe Sağlık Müdürünü Ziyaret Etti
Bayrampaşa Yeşilay Şubesi, 3-9 Eylül Halk Sağlığı Haftası dolayısıyla önemli bir ziyarette bulundu. Yeşilay Bayrampaşa Şube Başkanı Cahit Ersin ve yönetim kurulu üyesi, Bayrampaşa İlçe Sağlık Müdürü Yusuf Oğuz Canbulat'ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette, Yeşilay'ın bağımlılıkla mücadele alanındaki çalışmaları ve Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) faaliyetleri hakkında bilgiler paylaşıldı. Görüşmede, halk sağlığının korunması ve geliştirilmesi için iki kurum arasında yapılabilecek ortak çalışmaların önemi vurgulandı.
Yeşilay Bayrampaşa Şube Başkanı Cahit Ersin, Halk Sağlığı Haftası'nı kutlayarak, "Sağlıklı yarınlar için el ele diyerek, halk sağlığına yönelik ortak adımların atılmasının önemini vurguladık," dedi. Ziyaret, Yeşilay'ın halk sağlığına verdiği önemi bir kez daha ortaya koydu.

LİG TABLOSU
- Pazar 25.3 ° / 18 ° Güneşli
- Pazartesi 26.8 ° / 19.2 ° Güneşli
- Salı 28.9 ° / 21.6 ° Güneşli










