Millet Partisi Gaziosmanpaşa İlçe Teşkilatı, hareketli bir kongre sürecini geride bırakarak yeni başkanını seçti. Tek listenin sunduğu kararlılıkla sandığa giden delegeler, oy birliğiyle Yarbay Işık'ı Millet Partisi Gaziosmanpaşa İlçe Başkanlığı görevine getirdi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan kongrede Divan Başkanlığını Hikmet Sofu üstlenirken, katip üyeliklerini ise Mustafa Koçak ve Mehmet Birol Kakı yaptı. Siyasi konuşmalar bölümünde ülke gündemine dair çarpıcı değerlendirmelerde bulunulurken, Millet Partisi'nin köklü siyasi vizyonu ve çözüm önerileri bir kez daha vurgulandı.

Kongrede söz alan Millet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Hikmet Sofu, bugüne kadar partiye verdiği emeklerden dolayı eski İlçe Başkanı Recep Dişçi'ye teşekkür plaketi takdim etti. Sofu, yeni başkan Yarbay Işık'ı tebrik ederek görevinde başarılar diledi.
Görevi devreden Recep Dişçi, duygusal ve yapıcı bir konuşmaya imza atarak şunları söyledi:
"Yıllardır elimizden geldiğince, partimizin ilkelerine sadık kalarak bu onurlu görevi yürüttük. Bugün bir bayrak değişimi yaşıyoruz. Bundan sonra da yeni başkanımız Yarbay Işık'ın ve yönetiminin her zaman yanında, davanın emrinde olmaya devam edeceğim."
Çiçeği burnunda İlçe Başkanı Yarbay Işık ise tüm katılımcılara ve delegelere teşekkür ederek kararlılık mesajı verdi:
"Bu güvene layık olmak için ekibimizle birlikte gece gündüz çalışacağız. Gaziosmanpaşa'da Millet Partisi'nin sesini daha gür çıkarmak ve bize teslim edilen bu bayrağı en iyi şekilde temsil etmek için hazırız."
Kongre'ye Millet Partisi İl Başkanı Özcan Yay, Gelecek partisi Gaziosmanpaşa İlçe Başkanı Mehmet Baran, Gaziosmanpaşa Yenidoğan Mahalle Başkanı ve Muhtarlar dernek başkanı Mustafa Budak ve partililer katıldı.
Kongre, partililerin yeni yönetimle birlikte çektirdiği hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.
